کوین اف سی 25

موجود در انبار

حداقل مقدار خرید برای پلتفرم PC (کامپیوتر) 100K می‌باشد.

برای مقادیر دلخواه تماس بگیرید.

جهت شروع فرآیند انتقال نیاز است مقداری کوین در حساب خود داشته باشید.با پشتیبانی در تماس باشید.

موجود در انبار
  • *انتخاب مقدار کوین
    انتخاب پلتفرم
    موجودی کوین شما چقدر است؟

آخرین بروزرسانی قیمت: 5 روز پیش

افزودن به علاقمندی ها
افزودن به علاقمندی ها

آیا این محصول را دوست داشتید؟ اکنون به موارد دلخواه اضافه کنید و محصول را دنبال کنید.

افزودن به علاقمندی ها
افزودن به علاقمندی ها
سوالی دارید؟ از کارشناسان لوتوس بپرسید

0349 104 910 (98+) شروع گفتگوی زنده

قیمت رقابتی

تضمین پائین ترین قیمت بازار

کیفیت تضمینی

محصولات ما قانونی هستند

پشتیبانی

پشتیبانی 7 روز هفته 24 ساعته

تحویل سریع

تحویل سریع محصولات

توضیحات

کوین اف سی 25 چیست؟

کوین اف سی 25 یک سکه درون بازی اف سی 25 است که با آن می‌توانید در مود آلتیمیت تیم خریدهای مختلفی انجام دهید.همانطور که می‌دانید نام سری جدید فیفا ، اف سی 25 می‌باشد که هنوز هم عده‌ای با نام فیفا 25 آن را می‌شناسند.با خرید کوین fc25، می‌توانید بازیکنان و آیتم‌های بهتری را در بازی فیفا 25 به دست آورید و تیم خود را تقویت کنید.

تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 25

بازی EA Sports FC 25( فیفا 25 ) در تاریخ 6م مهرماه 1403 منتشر می‌شود.کسانی که نسخه آلتیمیت این بازی را خریدای کنند 7 روز زودتر می‌توانند به بازی دسترسی داشته باشند.

پوینت اف سی 25 چیست؟

پوینت اف سی 25 هم یک نوع دیگر از ارز و اعتبار داخل بازی است که باید با پول واقعی خریداری شود.

‼️ خرید پوینت اف سی 25 روی پلی استیشن برای ریجن ترکیه به صورت خرید مستقیم و برای ریجن امریکا به صورت خرید با گیفت کارت پلی استیشن خواهد بود.

‼️ خرید پوینت اف سی 25 روی ایکس باکس به صورت خرید مستقیم ، کد قانونی و خرید با گیفت کارت ایکس باکس خواهد بود.

جهت خرید اف سی پوینت از طریق ارسال تیکت ، تلگرام (روش سریعتر ) و یا چت آنلاین سایت با پشتیبانی در ارتباط باشید.

روش‌های انتقال کوین اف سی 25 به چه صورت است؟

🔁 انتقال کوین اف سی 25 به 2روش :
1- روش پلیر اکشن (حراج بازیکن) : به شما گفته می‌شود یک بازیکن از مارکت خریداری کنید و بعد از آن همان کارت را با جزئیاتی که به شما گفته می‌شود داخل مارکت برای فروش قرار دهید.آن بازیکن توسط ما بیش از ارزشش خریداری شده و کوین به حساب شما منتقل می‌شود.
2- روش کامفورت (انتقال آسان) : ما وارد اکانت شما می‌شویم و کوین ها رو انتقال می‌دهیم.نیاز نیست کاری توسط شما انجام شود(‼️ در این روش اطلاعات اکانت EA یا همون اوریجین نیاز می‌باشد.ایمیل و پسورد + باز بودن وب اپ شما‼️)

‼️ خرید کوین اف سی ۲5 برای پی سی (Pc) و خرید کوین اف سی ۲5 برای پلی استیشن و ایکس باکس هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و فقط مارکت آن‌ها فرق دارند.

🎮 برای پلی استیشن 4 و 5 ، ایکس باکس وان و سری X/S و Pc (استیم ، اوریجین و اپیک گیمز)

‼️ کاربران عزیز عنایت داشته باشند که برای انتقال کوین باید مقداری کوین در حساب خود موجود داشته باشند تا فرآیند انتقال کوین انجام شود.لطفا” قبل از خرید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

تحویل : حداقل نیم ساعت الی 1 ساعت کاری.( بسته به مشغله کاری 6 الی 24 ساعت کاری )

 

سوالات متداول:

1- روش‌های خرید کوین fc25 امن هستن؟ طبق قوانین الکترونیک آرتز، انتقال کوین اف سی 25 با هر روشی ممنوع می‌باشد.هیچ روش بدون خطر 100درصدی وجود ندارد ولی فروشگاه ما با تجربه 7 ساله در انتقال کوین فیفا با توجه به حساسیت‌های الکترونیک آرتز از روش‌هایی استفاده می‌کند که ریسک کار را بشدت پایین می‌آورد.خوشبختانه در طی این 7 سال هیچ مشکلی نداشته ایم اما در نهایت مسئولیت این کار با خود مشتری است.بهتر از مشتریان بعد از خرید کوین آن‌ها را خرج نموده و نگهداری نکنند.

2- با خرید کوین اف سی ۲5 هرچقدر بخوایم انتقال میدین؟ بله هر مقداری از 50 هزار به بالا قابل انتقال است.حداقل میزان خرید کوین fc 25 برای پلتفرم پی سی ، 350k می‌باشد.

3- برای خرید اف سی کوین، ایمیل و پسورد اکانت ea خودم رو نمیدونم چیه.چکار کنم؟ از روش پلیر اکشن (حراج بازیکن) جهت خرید کوین اف سی 25 استفاده کنید.

4- قیمت کوین fc25 به 2 روش پلیر اکشن (حراج بازیکن) و روش کامفورت (انتقال آسان) فرق دارن؟ریسک کدومش پایین‌تره؟ خیر قیمت کوین اف سی ۲5 هیچ فرقی ندارند.ریسک هر 2 روش یکسان می‌باشد.

5- فروش کوین fc25 به شما امکانپذیره؟ بله با پشتیبانی در تماس باشید تا جزئیات به شما اعلام شود.

6- قصد خرید اف سی پوینت (پوینت اف سی 25) رو دارم.باید چکار کنم؟ به دلیل تفاوت قیمت پوینتfc25 در ریجن و پلتفرم‌های مختلف، ابتدا باید قیمت در پلتفرم و ریجن اکانت شما بررسی و قیمت گرفته شود.بدین منظور با پشتیبانی در تماس باشید.

7- قصد خرید کوین فیفا 25 رو دارم.میتونم اینو بخرم؟ بله اسم بازی به دلیل اتمام قرارداد ea با فیفا از سال 2025 عوض شده است و شما می‌توانید خرید fc coin را انجام دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوین اف سی 25”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *